Implementare și configurare HubSpot CRM România

HubSpot este o aplicație software de tip CRM (Customer Relationship Management – Managementul relației cu clienții) pentru organizarea și controlul activităților de marketing, vânzări, servicii clienți, administrare website-uri și prezență online. HubSpot CRM este una din cele mai populare soluții disponibile la nivel mondial și în România. HubSpot CRM este o aplicație software CRM ce funcționează online, pe modelul ”Freemium CRM”. O mare parte din funcționalitățile de bază sunt gratuite, iar pentru funcționalitățile avansate există un cost de abonament lunar. HubSpot CRM este o aplicație populară în România, noi estimăm că sunt peste 1.000 de implementări în țara noastră.

HubSpot CRM este foarte bine structurat pe componente și se potrivește foarte bine rolurilor cheie din organizație: marketing, vânzări, servicii clienți, administrare site-uri, operații, management. Dacă îți propui să implementezi HubSpot, vei găsi în România parteneri de implementare care să te ajute să îți configurezi și să îți setezi programul și să asigure instruirea utilizatorilor aplicației.

Funcționalitățile HubSpot CRM în România

HubSpot CRM este format din cinci componente cheie, numite ”hub”-uri. Este vorba despre: Sales Hub, Marketing Hub, Service Hub, CMS (Content management system) Hub, Operations Hub.

Hub-ul de marketing se referă la întreg fluxul de gestionare lead-uri, de la atragerea și captarea unui lead prin formulare și până la predarea acestuia către departamentul de vânzări.

Principalele componente ale Hub-ului de marketing sunt: email marketing – trimiterea de newslettere; crearea și utilizarea formularelor de contact pe website prin care să gestionezi lead-uri; landing page-uri utilizate pentru colectarea datelor de contact; gestionarea bazei de date de persoane de contact; campanii de reclamă pe Facebook, Twitter, Instagram, Google și LinkedIn; emailuri automate de follow-up trimise celor care completat formularul de contact; retarghetare.

hubspot CRM hub-uri disponibile
Cele 3 hub-uri cheie ale Hubspot CRM

Hub-ul de vânzări este un soft CRM clasic online, pentru consultanții de vânzări. Printre funcționalități se numără administrarea persoanelor de contact, a oportunităților și a calendarului de programări. HubSpot permite trimiterea de emailuri și identificarea deschiderilor de mesaje de la clienți. Hub-ul de vânzări oferă și șabloane de mesaje către clienți, precum și administrarea tuturor documentelor de vânzări ale companiei. HubSpot CRM România include funcționalități de creare, trimitere și urmărire oferte.

Hub-ul de client service este utilizat în cadrul departamentul de suport și service ale organizației pentru administrarea cererilor de suport și a task-urilor de client service. Principalele componente sunt: emiterea și înregistrarea automată a tichetelor de suport, urmărirea rezolvării task-urilor clienților. Oferă funcționalități de chat și de înregistrare automată a tichetelor primite pe diverse canale de comunicare.

Componenta HubSpot CMS (Content management system) include teme și structuri de conținut cu care poți să îți gestionezi paginile din site și poți să creezi pagini personalizate pentru categorii de vizitatori, responsive pe telefonul mobil. Include recomandări SEO pentru crearea acestor pagini.

Toate aceste componente (hub-uri) HubSpot CRM România sunt perfect integrate între ele și oferă funcționalitățile necesare pentru administrarea clientului pe întreg ciclul de viață al acestuia.

Din acest Raport reies oportunitatile de vanzari CRM
Raport privind oportunitatile de vanzari CRM

Cât costă implementarea HubSpot CRM România

Costul pentru un proiect de implementare Hubspot CRM în România este format din trei componente:

1. Costuri Hubspot CRM de licențiere.

Licența Hubspot poate fi pentru 100% gratuită pentru funcționalitățile de bază ale aplicației. În funcție de nivelul de complexitate al proiectului CRM, există diverse variante de abonament lunar pentru un pachet de utilizatori.

Hub-ul de marketing, ce include funcționalități precum administrarea reclamelor, landing page-uri, newslettere, website-uri costă 46 de euro / lună / 1.000 contacte.

Hub-ul de vânzări, ce include funcționalități precum ofertare, gestiune activitati, calendar, mod de lucru colaborativ costă 46 de euro / lună / 2 utilizatori.

Hub-ul de client service, ce include funcționalități precum ticketing, chat cu clienții, activități prin email costă 46 euro / lună / 2 utilizatori.

 Hubspot CRM persoana de contact
Hubspot CRM editare contact

Costuri de implementare Hubspot România.

În cazul în care dorești să îți configurezi pe cont propriu aplicația Hubspot, poți face acest lucru, evident, gratuit. Dacă ai nevoie de o echipă de consultanți Hubspot CRM, care să te ajute în proiectul de implementare a aplicației, poți apela la diverși consultanți. Un consultant bun de Hubspot CRM se va ocupa de următoarele activități:

  • Analiză de proiect Hubspot CRM. Analiza are rolul de a determina care sunt componentele CRM necesare în proiect, care sunt fluxurile de marketing, vânzări și client service ce se vor implementa și pentru a stabili astfel ce variante de abonament Hubspot sunt cele mai bune.
  • Configurare Hubspot CRM. Pe baza analizei de implementare și ținând cont de obiectivele de proiect, consultantul va configura aplicația să funcționeze conform solicitării clientului și să folosească cele mai bune practici din domeniul respectiv de activitate.
  • Training Hubspot CRM pentru utilizatori. Pentru succesul proiectului de implementare, utilizatorii chiar trebuie să utilizeze aplicația zi de zi. Astfel, procesul de training utilizatori este foarte important.

Consultanții de implementare Hubspot din România vin know-how din alte proiecte pentru a livra cele mai bune practici de utilizare a aplicației și pentru a se asigura că proiectul va fi unul de succes.

suft crm hubspot evolutie vanzari
Evolutie vanzari

Costuri de suport Hubspot CRM.

Costul de suport – servicii clienți Hubspot CRM. Se referă la rezolvarea de către un consultant a solicitărilor de suport venite de la utilizatori.

HubSpot România CRM pe telefoanele mobile

HubSpot oferă o aplicație foarte performantă pentru telefoanele mobile, atât pe Android cât și pe iPhone. Aplicația include cele mai importante funcționalități pe mobil, cum ar fi administrarea bazei de date, gestionarea calendarului de activități, vizualizare oportunități în lucru și istoric discuții de vânzări.

Integrări HubSpot

Suita uriașă de aplicații cu care se integrează Hubspot reprezintă unul din punctele forte ale acestui program CRM. Partenerii cu care se integrează Hubspot este disponibilă pe pagina, în librăria de soluții. Această listă este în continuă extindere. Pe măsură ce Hubspot câștigă popularitate, diverși parteneri sunt interesați să se integreze cu soluția.

Evident că există integrări cu aplicații de trimitere emailuri, cum ar fi mailChimp, de eCommerce, de centrale telefonice, de analize website, creare formulare de contact sau lead generation.

HubSpot România CRM: Servicii de implementare

Proiectul de implementare HubSpot CRM România este organizat în etape. Scopul desfășurării proiectului este să te ajute să beneficiezi cât mai rapid de valoarea adusă de un sistem CRM și să te ajute să-ți îndeplinești obiectivele pentru care ai pornit această inițiativă, în termeni de vânzări, profitabilitate și organizare internă.

Prima etapă a serviciului de implementare HubSpot CRM România o reprezintă analiza de proiect pentru toate departamentele în care dorești să utilizezi soluția: vânzări, marketing, servicii clienți. În primul rând analizăm fluxurile existente și propunem soluțiile potrivite.

În urma analizei întocmim un document de analiză, identificăm componentele HubSpot CRM necesare în proiect. Facem o planificare a fazelor implementării.

Urmează faza de configurare aplicație, în care plecăm de la cerințele clientului cu privire la configurarea și implementarea HubSpot CRM România. Personalizăm aplicația, fluxurile, ecranele de lucru, câmpurile, astfel încât programul să funcționeze conform cerințelor clientului. Tot acum gestionăm și eventualele integrări dintre HubSpot și alte programe software.

Testare implementare HubSpot România. Testăm principalele fluxuri și ne asigurăm că funcționează corespunzător. Urmează training pentru utilizatorii cheie și pentru toți angajații implicați. Training-ul se poate desfășura fizic sau online. Lansarea în producție și utilizarea asistată înseamnă și finalizarea implementării HubSpot CRM.

Hubspot România – cum să beneficiezi la maximum de utilizarea aplicației

Pentru un proiect de talie mică, în care ai nevoie doar de o bază de date de clienți, poți să îți configurezi singur aplicația, să-ți creezi utilizatori, să le dai drepturi de acces și să înceapă să folosească programul. Pentru proiecte medii și mari, recomandarea este să colaborezi cu un consultant de implementare și configurare Hubspot CRM. Marele avantaj este că un consultant știe foarte bine aplicația, știe ce funcționalități, fluxuri și rapoarte manageriale se pot obține și vine cu soluții la care poate nici nu te gândeai în momentul în care te-ai apucat de acest proiect.

Există și în România consultanți de implementare Hubspot gata să te susțină în inițiativa de utilizare Hubspot și ne poți adresa întrebările tale în formularul de mai jos sau în zona de comentarii.

Te invităm să ne adresezi orice întrebare despre viitorul tău proiectul CRM și despre dorința de a utiliza aplicația Hubspot.

2 gânduri despre „Implementare și configurare HubSpot CRM România

    1. Implementarea programului Hubspot CRM în România durează între câteva zile și câteva săptămâni. Depinde de componentele dorite și de mărimea proiectului. Îți așteptăm solicitarea de ofertă.

      Apreciază

Lasă un comentariu